Felvételi

A középfokú írásbeli felvételi vizsga időpontja:

  1. január 23. szombat 10:00

Az iskolánkba jelentkezett tanulók beosztását itt érhetik el. (A PDF dokumentumban tanulói azonosítóra lehet keresni a CTRL F gombok lenyomásával.)

A felvételi

  • az iskolát megközelíteni két oldalról lehet:
    • Piac utca felől,
    • Kálvin tér felől,
  • az iskola épületébe bejönni szintén két ajtón lehet:
    • Piac utca felől érkezők a főbejáraton,
    • Kálvin tér felől érkezők a tornaterem felőli bejáraton,
  • a szülők, kísérők az iskola területére ne lépjenek be, ott nem várakozhatnak,
  • annak érdekében, hogy a tanulók az épületben se csoportosuljanak a tanulók érkezését az alábbi beosztás alapján kérjük:
    • a 202-203-204-205-206-207-208-210-211-215-216-217-218-219 terembe és a tornaterembe beosztott tanulók 9:15 és 9:30 között,
    • a többiek 9:30 és 9:45 között foglalják el helyüket a kijelölt termekben,
  • az iskolaépületbe - a belépés jelenleg érvényes szabályai szerint – hőmérés után léphetnek be a tanulók,
  • kérjük, hogy a legrövidebb úton és idő alatt foglalják el kijelölt helyüket, ezért javasoljuk, hogy az itt található beosztásból tájékozódjanak a vizsgaterem számáról,
  • a tanulók beosztását a két bejáratnál is kifüggesztjük,
  • védőmaszk viselése az írásbeli vizsga alatt a felügyelő tanárok számára kötelező, a vizsgázók számára ajánlott, de nem kötelező,
  • a tanulók a vizsga ideje alatt az iskola épületét nem hagyhatják el,
  • a vizsga ideje alatt a tanulónak a telefonját kikapcsolt állapotban a táskájában kell elhelyeznie, azt a szünetben sem veheti elő,
  • a vizsgára a tanulók hozzák magukkal:
    • azonosításra alkalmas fényképes igazolványt,
    • a feladatmegoldás során használható eszközöket:
      A dolgozat megírásakor a rajzokat ceruzával, minden egyéb írásbeli munkát kék vagy fekete színű tintával kell elkészíteni.
      • Magyar nyelv
        a magyar nyelvi feladatlapok kitöltéséhez segédeszköz nem használható,
      • Matematika
        a matematika feladatlapok kitöltéséhez rajzeszközökön (vonalzó, körző, szögmérő) kívül más segédeszköz (pl. zsebszámológép) nem használható,
    • a vizsga során az eszközöket a tanulók egymásnak nem adhatják át,
    • a vizsgázók a szünetben ellenőrzik, és szükség esetén pótolják a Tanulói jelentkezési lapon megadott email címet, amelyre a vizsgadolgozatokat az iskola emailben megküldi,
    • a vizsgadolgozat leadása után kérjük, hogy a tanulók a legrövidebb úton és idő alatt hagyják el a vizsga helyszínét.

Pótnapok:

  • január 28-án 14:00-től – első pótnap
    • pótló központi írásbeli félvételi vizsga megírására van lehetősége azoknak, akik az előző vizsgán alapos ok miatt nem tudtak részt venni,
    • a távolmaradást kérjük legkésőbb a vizsga napján jelezni az iskola felé és a távolmaradásról szóló igazolást valamint a pótló vizsgán való részvétel iránti kérelmet az iskola felé eljuttatni,
  • február 5. 14:00-től – második pótnap
    • ezen a napon kérelemre azok a vizsgázók vehetnek részt, akik igazoltan COVID 19 fertőzésben szenvedtek vagy igazoltan hatósági házi karanténba kerültek, továbbá egyéb rendkívüli, önhibájukon kívül eső elháríthatatlan ok folytán egyik korábbi időpontban sem tudtak megjelenni,
    • a kérelem benyújtásának határideje: 2020. január 29. 16:00

A dolgozatok megtekintése:

  • a központi írásbeli vizsgát megszervező intézmények - az adott írásbeli vizsgát követő nyolc napon belül – lehetőséget biztosítanak a kijavított vizsgadolgozatok megtekintésére,
  • az egészségügyi hatóságok állásfoglalásai alapján megengedett a vizsgadolgozatok beszkennelése és elektronikus elküldése a vizsgázónak,
  • iskolánk január 30-ig emailben megküldi a vizsgázó által a Tanulói jelentkezési lapon megadott email címre a vizsgadolgozatot,
  • az írásbeli vizsgán lehetőséget adunk az email címek ellenőrzésére és pótlására.

Észrevétel benyújtása:

  • a vizsgázó az értékeléssel kapcsolatban - kizárólag a hivatalos javítási-értékelési útmutatótól eltérő értékelés esetén - a megtekintést követő első munkanapon tizenhat óráig észrevételt nyújthat be a vizsgaszervező intézménybe,
  • február 1-én 16:00-ig emailben küldheti meg észrevételét az alábbi email címre:
    Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.,
  • észrevételek benyújtását az alábbi űrlapon várjuk,
  • az észrevétel benyújtására nyitva álló határidő elmulasztása esetén egy napon belül lehet igazolási kérelmet benyújtani, az igazolási kérelem benyújtási határideje jogvesztő,
  • a vizsgaszervező intézmény a benyújtott észrevételt elbírálja, a bírálat eredményét három munkanapon belül határozat formájában, megfelelő indokolással, írásban (emailben) közli az észrevételt tevővel,
  • ha az észrevételt tevő az iskola határozatának kézhezvétele után is fenntartja korábbi észrevételét, ezt három napon belül írásban (emailben) közli a vizsgát szervező iskolával, aki a fellebbezést az ügyre vonatkozó dokumentumokkal együtt egy munkanapon belül megküldi a Hivatalnak,
  • a Hivatal a fenntartott észrevételt nyolc napon belül érdemben elbírálja, és a bírálat eredményét határozat formájában megküldi az iskolának és az észrevételt tevőnek.

Értékelő lapok átvétele:

  • a központi írásbeli vizsgát megszervező intézmények értesítik az írásbeli eredményéről a tanulókat február 8-áig,
  • iskolánk emailben küldi meg az értékelőlapokat a megadott határidőig.

 

Letölthető dokumentumok 

Kérdésed van? Keress minket bizalommal!     felveszem a kapcsolatot

×

érettségi banner